BLOG'S OWNER :)

My photo
Hello peeps, you can call me Miera or Hayatz . I'm a twenty-one years old naughty girl and studying a major in accounting . Here where I express everything that comes to my head and bittersweet experiences of my life . Feel free to leave your comments and sharing anything with me. Thankyou Thankyou for visiting loves (:

Followers

Saturday, December 11, 2010

ELIYA ZULKIFLI ♥


Leeeeeyaaaaaaa !!  :P
yes ! aku dah jumpe orang yang bday last ! hahaa
nak tahu tak sape ? 
.. jeng .. jeng .. jeng ..
budak nie cute auu ~ dye comey sangat ! 
suke tengok dye . HEHEEEE
hoohohohohoh .. nie laa budak nye  :D

hehee.. cun x ? aku suke giler pic nie .
wlaupun blurr . tak tahu laa knp . hahaaha :P

Dear ,

~ SELAMAT HARI TUA ~

tak caya lak ko da besa . aku ase cam budak2 agi . Hahaha .
kak long ! :))
ko nak hadiah kea ?
nanti ak blanja ko nasi lemak kt cafe yup ! HEHEE
 or 
jom pizza agi ! best woo gi nga ko ^^


Nanti bawak ktorg agi oke lao ade rezeki  :|
n nak pegi umah ko gak . blaja uat kek  . hahahahhaha
cam tak caye lak iera nak blaja =_=

Anyway .
Enjoy your days oke 
May Allah bless your days !
I always be by your side .
Jangan sedey2 . 
If have anything just call me :))


Learn from yesterday, Life for today and Hope for tomorrow.

2 comments:

leeya said...

ahahaahah..! cute lah sgt ira oiii~ huhu.. ira lg kiut miut. ;D InsyaAllah. dgn perancangan yg mantap (xleyh blah. haha) kita bleyh wat sume tuh. haha. em. awak2. thanks 4 jadi seorang kwan yg sgt baik kat sy..! ^^ em. btw.. pic kat ats tu time bile? (-.-') siyes 1st time tgk pic tu. sepet gile. (-.-)

Miera | Hayatz said...

HAHAHAHAHHA ~ ak pown x tahu tme bler . lupa sudah . ak curi nga spe ntah .. HEHEE

Copyright by Miera Hayatz