BLOG'S OWNER :)

My photo
Hello peeps, you can call me Miera or Hayatz . I'm a twenty-one years old naughty girl and studying a major in accounting . Here where I express everything that comes to my head and bittersweet experiences of my life . Feel free to leave your comments and sharing anything with me. Thankyou Thankyou for visiting loves (:

Followers

Wednesday, April 6, 2011

So what ? KATA KAU ! right ?

Semua orang mampu berkata-kata tanpa ada batasan .
Tapi kita kena ingat n fikir jugak perasaan orang .
Mungkin bagi kita apa yang kita cakap tu macam tak ada apa-apa ,
tapi apa yang orang tu rasa n fikir kita pun tak tahu .

Sorry to say ,
I dont like people who are not serious .

Memang luaran aku ganas tapi dalaman aku sangat lembut .
Maybe korang tak nampak kalau aku terasa sebab aku nie jenis pendam .
Aku tak suka besar-besarkan hal yang kecil .
Tapi korang jangan lah SESUKA HATI mainkan perasaan aku .
Aku pun manusia biasa yang ada perasaan . 

Advice :
Dont talk to me about that if you dont know the true story n your feeling .

Sekian , terima kasih .

Dont PLAY with me because I know I can PLAY better than you :)






Learn from yesterday, Life for today and Hope for tomorrow.

No comments:

Copyright by Miera Hayatz