BLOG'S OWNER :)

My photo
Hello peeps, you can call me Miera or Hayatz . I'm a twenty-one years old naughty girl and studying a major in accounting . Here where I express everything that comes to my head and bittersweet experiences of my life . Feel free to leave your comments and sharing anything with me. Thankyou Thankyou for visiting loves (:

Followers

Wednesday, November 2, 2011

Save A Date - 1/1/11.

Heiii hoiii haiii !
Nie nak cerita, korang perasan tak tarikh semalam ?
1/11/11
Cantek kan kan ? 
Semalam ingat nak tunang tapi takde #pair laa pulak >.<
HAHA! Tak payah nak berangan! Sah-sah kena halau rumah nanti !
Off topic !
Oke, sebab tarikh tu jugak laa ade orang ajak date!
My awek, Aniem Afiqah !
So dengan bangganya I said YES and jom kita ajak aweks lain jugak.
Holiaauuuuuuu memang bestlaaaaaaa 
٩(●̮̮̃•)۶  dapat lepas rindu !!
Yelaa, lepas sekolah semua buat hal masing-masing. #Bajet busy jea semua kan :P
Sekali pun tak pernah dapat kumpul ramai-ramai, kalau hang out pun bape kerat jelaa yang join kan.
Anyway, THANKS korang for last day.
HAPPY sangat walaupun takde benda menarik yang kita buat. Hik3!
At least dapat lepas rindu kawww kawww!

A BIG love untuk korang !

ANIEM
AFINA
ATIA 
BASIRAH
JULIANI






Pesanan Penaja :
Jangan tanya kenapa semua gambar ade awek pakai shawl tu.
Actually gambar-gambar nie dari handphone dye, dats why laa semua gambar terpampang muka dye!
HAHAA! I dont get the other pictures in my friend's camera.
Nasib laa kau awek, kasiiii geeelamour sekejap yep.
Mane laa tau kot-kot 11/11/11 nie ade orang masuk meminang!
So
20/11/2011 boleh laa kahwin terosssss . Opppsss >.<

Oke, nie plak gambar last week. Kitorang pegi BIRTHDAY PARTY rumah Cik Nunu. 
Shud : Nunu pun bolehhhhhhh :P


Thanks beb! Sebab ajak kitorang. Akhirnya dapat jugak jejak your home setelah berzaman-zaman tak pegi.
Nak polkadot muffin lagiiiiiiii .

***

Hey hey hey my girls, 
I miss you all so much! I miss all our moments.
Hope our friendship lasts forever and can see you all in a GREAT time.
InsyaAllah, one day.
All the best girls in whatever you do and success in life.
MUCH LOVE !
***

RINDU KORANG ! AKU SAYANG KORANG WEYHHH !

***

End.
Okebaiiiiiiii !



Avoid- Matilaa aku kalau mak aku baca post nie. Asyik cakap pasal kahwin jea >.< HAHA!



Learn from yesterday, Life for today and Hope for tomorrow.

2 comments:

nurul nunu said...

untonglah...dpt hang out!untuk pgthuan ko,'Kami semua x bajet busy'...hehehehe

Miera | Hayatz said...

HAHAA! Yo yo oo jea kan :P

Copyright by Miera Hayatz